O Nas


Witam na blogu poświęconym malowaniu aerografem. Nazywam się Jakub Piekacz i jestem właścicielem firmy Proto3D, zajmującej się realizacją projektów kreatywnych z wykorzystaniem druku 3D. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej www.proto3D.pl

Na blogu będę prezentował swoje prace, postaram się też umieszczać recenzje sprzętu i farb, które wykorzystuję do malowania.

Zapraszam do komentowania postów, będą to bardzo cenne wskazówki.

Jeżeli chciałbyś zrealizować projekt malarski lub zamówić wydruk 3D napisz na 3D@proto3D.pl lub zadzwoń 733 303 454.

Jakub Piekacz


wtorek, 26 stycznia 2016

Wiedźmin

Polska gra Wiedźmin 3 jest już dawno na rynku. Nie znalazłem jeszcze czasu żeby się nią zająć, ale znalazłem chwilę na druk 3D i malowanie medalionu wiedźmina.

Został on wydrukowany w najlepszej jakości, jednak ze względu na małe wymiary wydruk wymagał małej obróbki. Tak wyglądał zaraz po odklejeniu od stolika zortraxa:



Po delikatnym oszlifowaniu kłów wiedźmin został pokryty białym podkładem a następnie pomalowany czarną metaliczną farbą Vallejo. 

Po tym zabiegu aerograf odłożyłem i do pracy zaciągnąłem pędzle. Dwa odcienie srebrnej farby Decola z serii Metalik podkreśliły brzegi medalionu. 

Na sam koniec pozostały oczy figurki. Najpierw zostały pomalowane białą akrylową farbą Bebeo, następnie naniosłem czerwoną tej samej firmy. Dzięki temu oczy zyskały soczysty czerwony kolor. 

Figurka prezentowała się w ten sposób:



Na sam koniec zamiast lakieru bezbarwnego, medalion został pokryty warstwą żywicy aby zabezpieczyć lakier i pozbyć się faktury druku 3D. Żywica nadała też niesamowity połysk modelowi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz